INFORMACIJA DĖL PRISISKAMBINIMO Į AMBULATORIJAS
KIEKVIENAM SKAMBINANČIAM PACIENTUI YRA ATSKAMBINAMA !
ŽINUTĖ PACIENTUI – JŪSŲ SKAMBUTIS YRA FIKSUOJAMAS, ESATE REGISTRUOTAS KONSULTACIJAI PAS GYDYTOJĄ IR GYDYTOJAS SU JUMIS SUSISIEKS DĖL JŪSŲ SVEIKATOS PROBLEMOS.
GAVOME PRANEŠIMŲ, KAD PACIENTAI NEGALI PRISISKAMBINTI GYDYTOJUI Į AMBULATORIJĄ.
Pacientas norėdamas susisiekti su gydytoju skambina bendraisiais registratūros numeriais, yra registruojamas jo skambutis, vizitas pas gydytoją. Informacija perduodama ambulatorijos gydytojai ar slaugytojai ir darbuotojai Jums paskambins Jūsų konsultacijai.
Jei yra skubus atvejis ir reikalingas skubus patekimas pas šeimos gydytoją, esate registruojamas pirmumo tvarka.
Suprantame, kad kiekvieno paciento problema yra svarbi ir pati didžiausia, tačiau gydytojo dienos darbo laikas yra ribotas.
Pagal iki šiol nusistovėjusią ir galiojusią tvarką, tiesioginiai skambučiai gydytojui į kabinetą, t.y. į ambulatoriją labai trukdė gydytojo darbui, atitraukdavo nuo paciento, kuris atvyko vizitui pas gydytoją. Siekiant užtikrinti sklandų gydytojo darbą ir sukoncentruoti dėmesį į pacientą kabinete, įdiegta skambučių valdymo sistema.
Padėti sergančiam, patarti sveikam !